FAQ

  • Hoe laat kan ik inchecken?

    Onze housekeeping is om 15.00 uur klaar. Vaak is het wel eerder mogelijk om de keycard al eerder in ontvangst te nemen. Ook kan u uw bagage in bewaring achterlaten in het hotel. Dit is echter wel op eigen risico.

  • Kan ik 's nachts het hotel in?

    Ons hotel beschikt over een nachtingang. Deze kunt u openen middels de keycard welke ook op uw kamerdeur werkt.

  • Zijn honden toegestaan in het hotel?

    Jazeker. We hebben een 9-tal standaardkamers op de begane grond met terras. In dit kamertype zijn huisdieren toegestaan. Wel geldt er een meerprijs voor het verblijf van uw huisdier.

  • Bestaat er de mogelijkheid om een extra (baby)bed op de kamer te plaatsen?

    Dat is mogelijk. Voor zowel baby- als volwaardige bijzetbedden geldt een meerprijs. Op elk kamertype past in ieder geval één extra bed. Als er twee extra bedden geplaatst moeten worden, dan verblijft u in een comfortkamer. Deze hebben een aantal vierkante meters extra ten opzichte van de standaardkamers. Het maximaal aantal te plaatsen extra bedden is twee per kamer.


  • Beschikt het hotel over een fietsenstalling?

    Jazeker. Wij hebben een tweetal fietsenschuren die bovendien voorzien zijn van een ruim aantal oplaadpunten voor elektrische fietsen.

  • Zijn er fietsen te huur in hotel?

    Wij hebben een betrouwbare partner gevonden waar we voor u de fietshuur kunnen regelen. Zowel elektrische=- als "gewone" kunnen vooraf, of tijdens uw verblijf gehuurd worden. Deze worden de dag van verhuur om 9 uur 's morgens bij het hotel geleverd.

  • Wat zijn de ontbijttijden?

    Ons ontbijtbuffetis doordeweeks van 8.00 tot 10.00 geopend. In het weekend tussen 8.00 en 10.30. In overleg is het vaak mogelijk om eerder te ontbijten. Ook bestaat de megelijkheid om een ontbijtpakket te bestellen aan de receptie. Deze kan u dan in de koelkast op uw kamer bewaren voor gebruik de volgende ochtend.

  • Is het mogelijk om een luchpakket te bestellen?


    U kan bij de receptie een lunchpakket bestellen. Deze krijgt u dan 's avonds mee, en kan u bewaren in de koelkast op uw kamer. Ook kan u, na aanvraag van een lunchpakket, zelf één samenstellen van de producten op het ontbijtbuffet. Er is wel een meerprijs aan gekoppeld.

  • Zijn er koffie- of theefaciliteiten op de kamer?

    Al onze kamers zijn voorzien van een waterkoker. Theezakjes en suiker zijn tevens voorzien. Standaard ligt er geen oploskoffie op de kamer. Wel zijn zakjes oploskoffie aan de receptie verkrijgbaar. Gezelliger is het natuurlijk om in onze brasserie te genieten van een kopje verse bonenkoffie.

  • Moet ik als gast van het hotel reserveren voor het diner?

    Als u een arrangement heeft geboekt zit het driegangen huismenu inbegrepen. Een dagelijks wisselend menu met in het hoofdgerecht keuze tussen vlees of vis. Ook onze hotelgasten die geen arrangement hebben geboekt kunnen gebruik maken van dit menu. Voorts hebben we voor onze hotelgasten altijd een plekje vrij in ons restaurant. Daarnaast voorzien wij ook in een a la cartemenu.

  • Is het hotel voorzien van airconditioning?

    Onze 12 comfortkamers zijn voorzien van airconditioning.